torsdag 3 november 2011

Prissättning och försäljning

Idag sitter jag på stationen och jobbar.
Trevligt.
Hittills har jag inte lyckats sälja in några skrivjobb, men dock några ekonomijobb. Jag skickade in en ändring till skatteverket så nu är jag ekonomikonsult också. Mest har jag sålt till mitt gamla jobb, men även en dag till ett annat ställe. Att bestämma pris är lurigt och jag vet att jag ligger för lågt. Å andra sidan har jag låga omkostnader så jag kan ta ut det mesta i lön.

Eftersom jag bara har mailat två tidningar än så länge är det väl dags att lägga på lite krut på det området. Det får bli eftermiddagens fokus.

2 kommentarer:

  1. åhh.. där skulle jag också vilja sitta och jobba emellanåt!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är perfekt! Bra internet, hett kaffe, soft musik och lagom höjd på borden.

    SvaraRadera