måndag 5 mars 2012

Lyxsallad

I kväll äter jag frozen vanlijyoghurt med vindruvor, melon, banan och blåbär till kvällsmat. Smaskens! Det räcker till frukost också. Det här borde jag göra varje dag.

Idag har jag varit ute hos en kund hela dagen. Man blir snurrig av alla siffror till slut. I morgon var de upptagna med möten så jag får en ledig dag. Ska passa på att klippa mig. Sist kostade det 60 kr. Det var i Thailand. Jag har en känsla av att det kommer att bli dyrare i morgon. Förhoppningsvis blir det också bättre. För att få valuta för pengarna ska jag nog klippa av en bra bit.

Jag borde börja städa lägenheten också. Vi har visning på söndag och Anders kommer inte hem förrän fredagkväll. Hur noga måste man vara tror ni?

Sist men inte minst måste jag läsa ett kompendium till lektionerna på onsdag, men det är ett rent nöje. Det består av ett antal reportage och personporträtt, bland annat av ett gatubarn i Tjetjenien och en terrorist i Jerusalem. Intressant läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar