lördag 3 december 2011

Massage

Eftersom vi bor på ett spa lyckades vi deala till oss varsin gratis massage. En timmes njutning. Det var nog den bästa massage jag har fått. De kallar den för Swedish massage. Jag vet inte riktigt vad som var så svenskt med den, men jag skulle gärna göra om det.

De erbjuder massage till en billig penning nere på stranden också, men det tycker jag känns lite olustigt. Å ena sidan är det väldigt lockande, men å andra sidan får det mig att känna mig som en utnyttjande västerlänning. En massage bör väl kosta mer än 30 spänn? Eller?



En kväll på stranden. Timmen före solnedgången är den bästa på hela dagen. Då sätter vi oss nyduschade på vår altan med en kaffe eller ett glas juice. Jag passar på att skriva lite, eller så sitter vi bara tillsammans och ser solen gå ner i havet. Det har blivit en vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar