lördag 7 januari 2012

För lång semester

Lagom mycket semester skapar energi.
Detta inlägg kommer att handla om rastlösheten som infinner sig av en för lång semester. Att tillbringa en månad i Asien skapade knappast någon rastlöshet. Snarare energi och kreativitet. Men att därefter tillbringa två julveckor hemma i stan blev kanske lite för mycket. Nu börjar jag känna mig som en dagdrivare. På måndag öppnar Sverige igen och jag kan börja ta tag i min försäljning. Det ska bli skönt. Det börjar bli dags att dra in pengar.

Jag har en dag inbokad på ett leaderkontor till veckan. Det ska bli kul! Jag har också två krokar ute. Det gäller lite längre uppdrag så det vore bra om det gick igenom. Det ena kräver en del webkunskaper, men grejar jag det inte själv får jag väl hyra in någon som kan hjälpa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar