söndag 1 januari 2012

Visionboard

Förra året övertalade jag Anders att vi skulle göra visionboards för 2011. Jag hade tillfälligt glömt att han hatar allt som har med pyssel, klippa och klistra att göra. Kanske hänger det ihop med hans begåvning inom området. Jag fick mig i alla fall ett gott skratt och det var väldigt kul att ta fram dem nu. En del har gått över förväntan, annat helt glömts bort. Rest har vi till exempel gjort en och en halv månad det här året, medan teaterbesöken varit glesa. Vi har spenderat mycket tid i Axmar och jag har startat eget, men det blev varken någon vandring eller orientering. Några av de största händelserna 2011 var att:

* Vi gifte oss i juli
* Jag sa upp mig från jobbet
* Jag startade eget
* Vi bestämde oss för att byta stad

Efter en månads tjat har Anders nu gått med på att göra visionboards även för 2012. Jag tror att det kommer att hända mycket. 2012 kommer att bli minst lika spännande som 2011.

1 kommentar:

  1. Jag har inte gått med på någonting, jag har bara inte sagt nej...

    SvaraRadera